مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 11:052020-12-15سياسي

فارس من| مشکل آنتن دهی تلفن همراه در شهرک ساحلی اردبیل تا یک ماه آتی رفع می شود


مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل گفت: مشکل آنتن دهی تلفن همراه در شهرک ساحلی اردبیل تا یک ماه آتی برطرف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سامانه را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار گفت وگو با مسؤولان شدند که خبرنگاران نیز برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

در پیگیری خبرنگار فارس؛ بهمن اسماعیل زاده اظهار کرد: مشکلاتی در آنتن دهی تلفن همراه در شهرک ساحلی اردبیل وجود دارد که این مشکل به دلیل عدم وجود سایت آنتن دهی تلفن همراه در این منطقه بوده که با رفع این مشکل شاهد برطرف شدن مشکل آنتن دهی تلفن همراه در این منطقه خواهیم بود.

وی افزود: طبق توافقات انجام گرفته با شهرداری اردبیل، زمینی برای راه اندازی سایت در این محدوده اختصاص یافته که طی یک ماه آتی اقدامات نهایی و زیرساختی برای راه اندازی این سایت در شهرک ساحلی اردبیل انجام می گیرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل بیان کرد: امیدواریم که با اتمام این پروژه در سریع ترین زمان شاهد برطرف شدن مشکل آنتن دهی تلفن همراه در این منطقه از شهر اردبیل باشیم.

گفتنی است؛ با توجه به اهمیت موضوع، خبرنگاران خبرگزاری فارس در اردبیل تا حضول نتیجه و رفع مشکل آنتن دهی تلفن همراه در این منطقه از شهر اردبیل، پیگیر سوژه شما خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مشکل آنتن دهی تلفن همراه در شهرک ساحلی اردبیل تا یک ماه آتی رفع می شود

فارس من| مشکل آنتن دهی تلفن همراه در شهرک ساحلی اردبیل تا یک ماه آتی رفع می شود